Per veure què sabem dels pingüins i quines son les seves parts, cadascú dibuixa un pingüí i escriu el nom de les parts que creu que té, més endavant veurem quines són o no veritat.
Com podem fer un pa que sigui bo?
dimarts, 22 de gener del 2019
Què sabem dels pingüins
Comencem una conversa per veure què sabem dels pingüins i mirar quÈ coneixem del cert o només ens ho pensem, parlem del què poden fer i el seu desplaçament, de com són, col.loquem tot això en un mural per poder treballar aspectes de relació, estructura i canvis. Aquí tenim què ha dit cada nen i nena:
PAULA: PODEN FER
VOLTES
CLARA: TENEN BEC
BIEL LL: PODEN PESCAR
ROCIO: VIUEN AL POL SUD
ARNAU P: MENGEN PEIX
JAN: PODEN BAIXAR MOLT RÀPID
LES MUNTANYES DE NEU
MARIONA V: SÓN SALVATGES
IVET: RELLISQUEN AMB EL GEL
MARIONA L: PODEN PATINAR
MIQUEL: PODEN ANAR PER SOTA L’AIGUA
MARTINA: CAMINEN A POC A POC
NAYA: PODEN FER BOLETES DE NEU
NORA: PODEN PUJAR PER LES MUNTANYES
HERNAN: TENEN BRAÇOS
MARC: NECESSITEN GEL
ARIADNA: CAMINEN COM DE
COSTAT
ARNAU C: PODEN SALTAR
NOA: TENEN ALETES
BIEL C: PODEN CAMINAR A
TERRA
GEORGINA: TÉ COS
POL: PODEN LLISCAR AMB LA PANXA
NAOMI: SON DE COLOR BLANC I NEGRE
Etiquetes de comentaris:
Itineraris. Summem,
P5,
Què faries si et trobessis un pingüí a casa?,
Summem
Comencem itinerari
Ens ha demanat si el volem ajudar perquè no sap ni què mengen, ni com es cuiden, si dormen a la caseta del gos...
El primer que hem de fer son els grups cooperatius i...atenció aquesta vegada ja tenim càrrecs, un secretari, un portaveu, un ajudant i un encarregat del material. Un cop fets, només ens cal escollir el nom
Etiquetes de comentaris:
Itineraris. Summem,
P5,
Què faries si et trobessis un pingüí a casa?
Subscriure's a:
Missatges (Atom)