divendres, 9 de març del 2018

NOVA SETMANA I NOU CONTE... EL MONSTRE DE COLORS!

EL MONSTRE DE COLORS

El Follet Perot ens ha portat un altre conte. 
Aquest diferent i especial per ells i elles. 

"El Monstre de Colors no sap què li passa. S'ha fet un garbuix d'emocions i ara li toca desfer l'embolic. Una història senzilla i divertida que introduirà a petits i a grans en el fascinant llenguatge de les emocions". 

COM COMENÇA?, QUÈ PASSA?, COM ACABA? EL CONTE DE LA ZEBRA CAMIL·LA

Decidim estructurar el conte. Repensem cada moment de la història i en parelles cooperatives decidim quina part del conte dibuixar. Ens hem de posar d'acord i això costa una mica però al final ho hem aconseguit. 
Tot seguit, en rotllana cada parella fa una petita conferència i explica als altres quina part de la història han dibuixat i com ho han fet. Finalment, seqüenciem cada part de la història. 
Ara ja tenim un petit conte fet per nosaltres de la història de la Zebra Camil·la.


p4b conte estructura

TOT A PUNT PER AJUDAR A LA NOSTRA AMIGA CAMIL·LA!


Ara ja tenim tot el material que necessitem per ajudar a la nostra amiga Zebra Camil·la. Tenim una missió molt important: posar-li les ratlles que li falten. Tenim molt de material: paper de plata, cintes, cordills, caixes, cartolines...

Primerament, en rotllana vam comentar què teníem i com ho podíem fer. Després vam decidir ajuntar-nos per material i finalment entre tots vam anar enganxant les ratlles de la nostra gran amiga. 




Recull d'imatges del procés!

FEM RATLLES P4B ZEBRA


HO HEM ACONSEGUIT!


MIREU COM HA QUEDAT!  ESTÀ MAQUÍSSIMA!


COM ÉS LA ZEBRA CAMIL·LA?

En parelles cooperatives fem un dibuix de la nostra amiga Camil·la.

L'observem bé, en parlem i decidim com dibuixar-la.

Després a la rotllana en parlem com és fer fora i com és per dins. Cada parella havia de pensar un tret del caràcter i un tret físic del personatge. 

Després ho vam escriure sols!





IMATGES DIBUIXANT A LA ZEBRA CAMIL·LA

dibuix zebra p4b

ESCRIVIM ELS TRETS DEL PERSONATGE

p4b emocions

RESULTAT: